
Direct hulp of advies bij storingen
Sommige storingen kun je zelf verhelpen met wat tips of ondersteuning van ons. Voor andere storingen is een monteur nodig. In beide gevallen: bel ons! Onze technische mensen staan voor je klaar, denken met je mee en zorgen dat je niet in de kou of zonder warm water komt te zitten. We beoordelen telefonisch of op locatie wat er nodig is en welke prioriteit de storing heeft. Dankzij onze efficiënte werkwijze en korte lijnen kunnen we snel schakelen.
Geef bij een storing zoveel mogelijk informatie door
Om je zo goed en snel mogelijk te helpen, is het handig als je bij het melden van de storing de volgende gegevens doorgeeft – zeker bij cv-ketels of andere technische installaties:
- Merk en/of type van het apparaat
- Eventuele storingscode op het display
- Of er een onderhoudscontract is
- Wat de klachten zijn
- Het werkadres en een telefoonnummer
Hoe meer informatie, hoe sneller wij kunnen helpen! Probeer storingen te voorkomen door regelmatig onderhoud te laten uitvoeren. Bekijk hiervoor onze mogelijkheden voor service-abonnement.
Wij werken o.a. met:
Wij geloven in samenwerken. Voor verschillende werkzaamheden en materialen werken we met diverse merken en leveranciers. Hieronder staan er enkele.




Heb je een andere vraag of wil je een vrijblijvende offerte opvragen?
Neem contact op met Johan.